tiistai 15. syyskuuta 2009

Voi jeesus. :'D

Moi, päivitän nyt sitte koulussa tätäki blogia. Nyt mä sepustan teille sen, mitä mä vähän jo sivusin Galleriassa. :'D Varautukaa nauramaan, koska niin mäkin teen atm. XD

Eli nyt mulla on toimiva kone. Toimiva käyttis. Toimiva AVR-kortti ja kaikki toimii niinko pitääki. Meni vaatimattomasti n. 4 tuntia, et päästiin tähän tilanteeseen. Mä tosiaan vaihdoin keskusyksikköä sen verran monta kertaa, etten mä muista enää yhtään, kuinka monta eri yksikköä mä kokeilin. Niin monta, et sekosin laskuissa. Mä kävin läpi lähemmäs kymmenen AVR-korttia, joista about kaikki heitti mulle "Chip Signature Mismatch"-erroria. Mä kokeilin paria eri piuhaakin, Kandaa ja Dontronicsia. Virtalähdettäkin mä vaihdoin kerran.

Niin, mä tosiaan asensin kanssa kerran Windowsin tohon yhteen koneeseen, jossa ei ollu minkään maan käyttöjärjestelmää. "Kopioidaan HAL-tiedostoja". ♥ Kiva tietää, et siin koneessa oli Hal - ehkä siks se ei toiminu. XD

Joten arvatkaa toki kaks kertaa, oonko mä ehtiny oppimaan tänään yhtään mitään? No en. Me käytiin lävitte for-silmukkaa, jonka ajan mä tappelin joko korttien tai keskusyksikköjen kanssa. Yritin mä tietty kuunnella, mut ei nii ei. Mun pitää kysyä, oisko Vesalla mitään mahdollisuutta antaa mulle kertausta, koska osa mun koodi-tiedostoista hävis keskusyksikön vaihtamisen yhteydessä, vaikka mä tallensin ne kaikki samaan kansioon. Meil ois tästä niinko ens viikolla ihan koe. Vittu mää tapan jonkun, jos se menee penkin alle. Vaikka itteni, koska tää on aine, jonka mä tahdon läpästä ja josta mä tajuankin jotain, mutta ilman koodejani mä oon aika pulassa (kokeessa saa käyttää kaikkia koodejaan, jotka on kirjottanu).

Tänään on kiva päivä. ´w`

Ei kommentteja: