perjantai 18. syyskuuta 2009

Viikonloppu. ♥

Jep, se on rakkautta se. Paitti että huomenna Lastissa on se huolto, mut ne kai menee ne scrobblatut biisit sitte jonkinlaiseen välimuistiin? Hopefully. Ainaki näin tajusin heidän tiedotteestaan sitä koskien. Ja toivottavasti tän päivityksen jälkeen myös Seven ilmaantuu mun kirjastoon, koska oon mä niiden musaa kuitenki ihan semisti runkannu ku sain sitä.

Sitte öm... Mun pitäis vielä miettiä sitä, mitä sanon Karunalle. Pyörin koht sen suhteen päälläni. Totta kai mä vastaan, että asun Suomessa, ku se sitä kysy, mutta muuta sitten... Voisin sanoa haluavani nähdä sen joku päivä livenä (toivokaa siis, että mä rikastun nopeesti, kerta sillä nyt vielä on se joku sessiobändi-säätö). Piirsin eilen Karunasta chibin.




 Siinä, kerrassaan upea. :'D Ainakin kyl ite tykkään tosta... Mistä vetoa, että mokaisin sen vaan värittämällä, joten mä taidan jättää sen lineartiks ihan kylmästi. Muutenki toi pinkillä glitterkynällä (voi kyllä, juuri niin, koska Karuna tuntuu tykkäävän pinkistä, joten miksikäs ei kanssa sitten glitteristä siinä samalla? XD) oleva nimi tuo mukavan kontrastin tohon kuvaan, ja se vaan hukkuis muiden värien alle, jos alkaisin niitä lisäämään.

Koulussa piti alkaa väkivaltaseks. Oikeasti, mun oli pakko käyttää fyysistä voimaa, kun ei mennyt Miikalle perille, ettei se nyt vittu mene istumaan Sannan paikalle. :---) Sitte se alkaa inistä, että ei tääl oo mitään vakiopaikkoja. Ois ehkä muuten voinu mennä läpi, jos se ite ei vittu pistäis hirveetä metakkaa pystyyn, jos Vesan työsalis joku istuu sen paikalla... Tekopyhää, sanon minä. Nimim. nähty ja koettu on. Huoh... MIEHET. >___>

Arvatkaa muuten toki, että onko meillä ens viikolla hirvee koelitania? No on tietty, koska jakso päättyy ihan syyskuun alussa. Voi vittu kuolen. >___>

Sitte öm, Gaiasta ja etenki zOMGista. Mulla on nyt valkoinen teemana. Valkonen outfitti ja valkoset hiukset. Valkosia silmiä nyt ei saanu, ni ne on sellaset... harmaat? Tms. Ja eilen tuli kirottua Gauntletin suhteen. Sain sen sitte vedettyä kunnialla lävitse, kun tajusin pyytää hieman apua. Kiitos vieläkin sille ihanalle ihmiselle, joka heitti mulle Fleet Feetin ja Rock Armorin. ♥ Kumpikin oli hyvä, mut taisin enemmän pitää Rock Armorista, koska damagea pysty ottamaan aika lailla huoletta. Ja sitte um... no, nyt pitäis selvitä siitä Stone Coatlista. Se on sellanen... kiva, iso kivikäärme. Kahella eri crew'lla oon kokeillu ja aina on kussu niskaan. :'D No, hauskaa mulla kyllä on ollut, joten ei siinä mitään. XD Ei edes vituta se selkään ottaminen siinä, ku se ei oo Gauntletin tyylinen. XD Mutta sitte ku oon saanu sen tehtyä, ni kävinpähä lunttaamassa, että mitä sen jälkeen pitää tehdä. GAUNTLET UUDESTAAN. Voi jeesus kristus oikeesti, onko ihan pakko?! Mä vihaan sitä, että mun pitää juosta siellä tuli perseen alla. ´w` No, ehkä mä taas saan joitain avuliaita ihmisiä mua jelppimään vaikkapa Rock Armorilla ja Fleet Feetillä tai Coyote Spiritillä... Overall CL on muuten nyt 9.2. Enää saan upattu vaan vähän ja sitte onki kaikki tehty uppaamisen suhteen. :< Ainaki tolla setillä. Seuraavaks voisin kokeilla Fallen Angel-settiä, eli toisessa kädessä Angel-sormukset ja toisessa Demon. Kuulostaa kivalta. ... Mikä Lusse... >__> NEVER HEARD. Okei, ehkä teitä ei kiinnosta niin paljoa mun pelitekniset sössötykset... XD

Meen kuolaan Karunaa. XD

Ei kommentteja: