perjantai 25. syyskuuta 2009

... Ne vaihtaa ne setit...

Ens viikolla zOMGissa vaihtuu ring setit. Ne vitun mulkut meni tekemään sen. NE VITTU VIE DIVINITYN ANGEL-SETISTÄ! Vittu ja laittaa sen NINJA-settiin. VITTU NINJA, JOLLA ON ENKELIN SIIVET?! TELL ME THE POINT! Ninja-setti oli muutenki hyvä just sellasenaan saatana, koska se oli yks parhaimpia settejä sen takia, että sillä sai kunnon dodge boostit. VITTU TE LEIKKAATTE SIIVET ENKELEILTÄ! VITTU OIKEESTI! No, kai se on ihan kiva, et sitte tulee toi Solar Rays sen Divinityn tilalle, mut mun mielestä oisitte kyllä voinu oikeesti laittaa sen vaikka Healing Halon tilalle, koska... no, se on heikoin buffi-sormus niistä. Mut ei. Te viette sen vitun parhaimman, johon mä olen ehtinyt kiintyä heti, ku sain sen joskus CL-tasolla 5.

Ja sitte. Totta kai ne muuttaa Demon-settiä kanssa. Ne ottaa Hot Footin pois ja laittaa tilalle _TEFLON_SPRAYN_. Eli nyt sitte Demon-setissä tulee olemaan enää yks damagea tekevä sormus, joten siitäki tulee sitte periaatteessa pelkkä crew-setti, koska yksinään se ei erityisemmin pelaamista helpota. Kaiken kivan lisäks ne vie Stamina regain-boostauksen siitä setistä, ja laittaa tilalle Health regain-boostin. Okei, se on kiva ku on hipareita ja niitä saa hieman nopeemmin, mut mä arvostan staminaa kyllä enemmän, sori vaan. Vittu ne hiparit ei mua pelasta ku pitäis mätkiä monsuja ja stamina näyttää nollaa ja puuskutus kuuluu. Mut niin no, mitäs sillä staminalla tekee, ku on vaan pelkkä Fire Rain käytössä siinä sitte tulevaisuudessa...

Mä toteen nyt lopuks, että te vittu kusautitte mun käyttämät ring setit 99 prossasesti, nothing more or less. Ainoot positiiviset asiat tossa on se, että Angelin luck boost ei mene minnekään, että Angel-setti saa Solar Rayn = saa hieman helpotusta pelaamiseen sillä setillä, koska nyt siinä on kaksi combat-sormusta. Muut mä nään isona miinuksena. Nää on ainoot ring setit, joista mä olen kiinnostunut todella paljon ja joita mä tahdon käyttää, mutta joiden käytön opettelu menee uusiks, ku te vitun nevarit vaihdatte ne "tasapainottaaksenne sormuksia keskenään". >__> Ne vielä jotain modas sormuksien ominaisuuksia, mutta niihin mä perehdyn vasta sitten, ku pääsen kokeilemaan käytännössä.

Kiitti Qixter. >___>

2 kommenttia:

Aniani264 kirjoitti...

aa voi vittu muaki kyl vituttas jos en ois vaihtanu ringei joku aika sitte -___- Kusee kyl toiki asia tosi paljon. Ja anteeks mut repesin tolle "VITTU NINJA JOLLA ON ENKELIN SIIVET?" anteeks. olen kauhea. muaahahaha.

弥生 kirjoitti...

No siis sehä hajottaa muakin. XD En oo kyl ennen tavannu ninjaa, jolla ois enkelin siivet. XD Mut tosiaan... mua harmittaa, koska ne räpeltää mun lempisetit ihan vituralleen. ;--; Kattoo, totunko sitte millä tavalla näihin uusiin setteihin.