maanantai 7. syyskuuta 2009

ÖÖÖ?

Hieno otsikko. Anygays.

Tehtiin tänään koulussa nettipiuha, jee olipa jännää. XD Sitte kivoihi aiheisiin!

Moi, oon suuremman luokan Gaia Online-addikti, etenkin jos kyse on zOMGista. Oon 6.5 viimein ja pystyn antamaan niille perkeleen Predator Pupseille selkään, samaten Squad Leadereille. Honor Guarditki menee jos ne on yksistään. Varmasti saisin sen Commanderinki hengiltä, jos se vaan ois yksin..... HUOH.

Anygays. Testasin yks kaunis päivä, että annanpa nyt petaa tolle randomille Harulle, joka on joku random vk-vokalisti Ameburossa. Vittu se petas takas... Mä oon sanaton. XD 

2 kommenttia:

Aniani264 kirjoitti...

Arvaa olinko ihan pikkasen "O__O" ku huomasin sanat zOMG! ja Gaia Online :DDDD Nojoo, myönnän et oon ittekki zOMG-addikti mut oon vasta 3.0 XD
Muutta. Myönnän kans, et luen sun blogias aika intohimolla :D

弥生 kirjoitti...

Siistiä! Lisää meitä! Ja ei se mitään, mäkin oon ollu yhessä vaiheessa kanssa 3.0 XD Jeesus että se oli vaikeeta aikaa - tosin nyt 6.6 on vielä vaikeempaa. XD Kiva tietää, että mun blogia ees jotkut lukee. :'3 Jatka lukemista. ♥