keskiviikko 2. syyskuuta 2009

HUOH.

Sain tapella jonku vartin, että sain ton vitun verkon kuvakkeen näkyviin tohon palkkiin, ku en tosiaankaa aikasemmin ollu moisen kans tapellu ja vielä vähemmän Vistan kans. No, nyt se on osaa. Jeesus, et hävettää ku menin sen kriittisen kohdan ohi ties kuin monta kertaa ja vasta sit ehkä neljännel kerral tajusin kattoa tarkasti, et katos, tossahan kuuluis olla ruksi ni se näyttää sen. =w= Vittu moi, musta tulee iha aikusten oikeesti elektroniikka-asentaja, etenki mikrotukihenkilö... *köh*

Anygays, päivän tapahtumat - niitä jopa oli. Heti aamusella meillä pärähti soimaan palohälytin koulussa. :'D Kaikki lähtee sit tietty ulos - Vesa neuvo meit meneen sisäpihalle, mut eihän me sinne päästä kerta siellä on työmaa. XD No, se peru sanansa ja mentii sitte parkkipaikoille, kerta sinne vielä pääsee. Eikä siellä kyllä varmasti missään palanu, kävi saletisti samalla tavalla ku viime vuonna, eli joku niist evoista remonttireiskoista on tietty laukassu sen hälytyksen. Mut ei kyl oo moittimist sen suhteen, et kuin nopeesti paloauto tulee paikalle - ehkä jotain n. kolmisen minaa meni ja kuuli sireenit jo läheltä? Hienoo. Ainaki tiedetään, et palon sattuessa oikeesti avulta ei kestä kauaa tulla. XD

Plus olin tänään melko rättiväsyny taas, vaikka kuus tuntia unta on mulle melko normi. Join kotona kahvia ja sitte viel koulussa, enkä tajuu miks en tahtonu pysyy hereillä. No, selvisin mä hengissä ja kunnialla sieltä.

Ai nii! Tossa joko tietoliikenteen tai mikrotietokonetekniikan tunnilla (en oo varma kumpi) me katottiin, miltä musiikki näyttää oskilloskoopilla. :'D Totta kai mun oli must vetästä sitte et miltähä Kamiuta näyttää. XD Me siis plugattiin mun mp3-soitin kiinni siihen siten, et laitettiin sellanen normi kuulokepiuha siihen kiinni, mut siit oli leikattu kuulokkeet irti ja kuorittu sitä johtoa niin, et ne johtimet näky. Sitte niihin me laitettiin oskilloskooppi kiinni sellasil kivoil tsydeemeil (moi, en tiiä mikskä niitä sanotaan XD). Ja totta kai, pakkoha mun oli kokeilla miltä Hansei Shimaseu näytti kans. Vittu se se vasta siniaaltojen sekamelskaa oliki. XD

No, kai mulla on pienet ilot tms. XD

Ei kommentteja: