tiistai 1. syyskuuta 2009

Arf.

Moi, oon mielikuvitukseton paska, enkä keksi mitään nasevaa otsikkoa - toi saa luvan nyt käydä.

Koulussa teki mieli ekaa kertaa pamauttaa Vesaa päin näköä, vaikka normisti se on hirveen kiva ja reilu maikka muutenki. Kun mä pyydän apua, mä tahdon selkeet neuvot, en mitään kryptattua viestiä, jota mä en väsyneessä olotilassa kykene kääntämään selkeeks suomeks. Kiitos. Mua ei huvita alkaa kääntämään C-kielen lausekkeita suomeks, kthxbai.

Plus sitte mutsi kerto, että tänään ku ukki oli ollu kaupassa ni jotku venakkoämmät oli yrittäny mennä sen taskuille rahan toivos. Voi jeesus millasii ihmisiä - oikeesti, mun ukki ei oo enää niin hyväs kuosis, sil on sentää polvi reistaillu jo ties kuin kauan ja nykysin sillä on rollaattorikin ja kuulolaite ollu kans jo vuoden päivät. Sitte tulee tollasii itsekeskeisii ihmisii ja jeesus... Vaikka mä monesti oonki melko moraaliton, ni mullaki on rajat - ne ylittyy, ku tollasista jutuista saa kuulla. Äiti sano, et se on nyt sitte käymäs aina ukin kanssa kaupassa ku sen tarttee mennä sinne - se muutenki tarttee kantoapua niille kauppakasseille, kerta sen selkäki on menny huonommaks. Hmm, voisin joku päivä pyytää, et lähetään käymään mummolassa... En oo käyny siellä aikoihin ja isovanhemmat ois kiva nähdä kuitenki.

Sit kans hieman jännään, ku tänään oli murun eka työpäivä, et miten sillä on menny siellä ja oliko se yhtään mukavaa duunia. :3 No, saan tietää sen sitte, kunha se tulee eka kotia töistä. Oon pirun onnellinen kyl siitä, että se on saanu töitä, kerta sille ei löytyny tänä vuonna opiskelupaikkaa mistään. ♥

Ja mä tahon piirtää Harun. Mutku sitä ei viitteis chibinä tehä, se syö sen jätkän karismaa. Ehkä mä jossain vaihees rustaan chibi-Eijin... 

Ei kommentteja: