keskiviikko 12. elokuuta 2009

Tunnilla.

Jep, tunnilla ollaan ja dataillaan. Pitäis tehdä tehtäviä, mutta ku oon kerta niistä tehny n. 95 % ni sallin itelleni hetkellisen blogipäivityksen. Nappasin itelleni kaapin tänä aamuna jätkien pukkarista, viimein. Ah tätä autuutta, ko ei enää tartte ravata sinne vitun kemian osastolla hakemaan tarvittavia kirjoja kesken tunnin. Nopeammin se noin hoituu, oikeesti. Eerolle siis oli tullu järkeä päähän viime vuodesta. :'D Sillon se oli kovastikin sitä vastaan, että mä ja Sanna oltais saatu kaapit jätkien pukuhuoneesta - tänä vuonna se vaan totes, ettei hän näe mitään estettä sille, että mekin saatais kaapit sieltä. Hienoo.

Ei me mitään vielä oikeestaan koodailla, mut on mulla ainaki ollu ihan jees-meno tähän asti näillä tunneilla. Aika paljon teoriaa kyl tulee, mut mun on vaan pakko kuunnella, jotta mä pääsen tän läpi. Vesa ainaki alussa varotti, että läpi ei tuu pääsemään jos ei kuuntele tunneilla ja tee tehtäviä. Eli läpi pääsee jos saa ees T1:n kokeesta. Jospa mä saisin sen K3:n... tai no, en mä tiedä. Nyt seki tosin lähti käymään jossain, joten Eero käy välillä kattomassa meitä, ettei me muka laiskotella täällä. :'3 Tietäispä vaan. XD Ihme, ettei jätkät tällä hetkellä lanita Sofia. XD

Mukava päivä tää kyl muuten ois, mut mitä nyt sellanen hemmetin pitkä - miettikää, kaheksasta neljään ja koko ajan samaa ainetta (aineesta tosin en valita, koska se on mulle mielunen). Kaikki mikä liittyy jotenkin ees tietokoneisiin, on kivaa. Jollain muulla aineella tää saattais olla äärimmäisen puuduttava. Mut nyt tän kestää jotenkuten.

Plus kotona sitte pitää rakennella lisää sitä blogia, jonka eilen alotin. Mä päätin, että teen viimeinki englanniks kotekote kei-databasen, josta siis saa esim. katottua keitä bändiin on kuulunu ja mikä oli viimesin line up, sekä sitte tietty diskografia. Tosin niiltä sivuilta ei saa mitään musaa - se on kirjaimellisesti vaan pelkkä tietokanta. Melkeen kaikki sivut, mistä saa tietoa on joko espanjaks tai portugaliks - tai vastaavasti japaniks. Tosin romanisaatioita mun sivulla ei tule näkymään, koska... no, eiköhän popula tiedä kuinka hemmetin epätarkkoja ne käännökset on. Mä en laita bändin jäsenten nimiä romanisoiduiks, piste. Mä en laita levyjen/biisien/muiden vastaavien nimiä romanisoiduiks, piste. Jos ei japani suju, niin täytyy todeta että sitte opetelkaa. Sitähän mäkin teen ku selaan soittolistojani. So please, get your fucking tags right for Kisaki's sake. Ai niin, ja se blogi on tällä hetkellä vielä yksityinen (näkyy siis vain mulle), koska se on vitun hienosti alkutekijöissään. Saatte odottaa.

Eipä siinä kai kummempaa. Meen kitiseen Sannalle, et tahdon kahvia ja ties mitä muutaki - kahvia tosin nyt etunenässä.

Ei kommentteja: