keskiviikko 26. elokuuta 2009

Voi jee.

Tänään oli oikeesti semmone iha jees-peruspäivä koulussa. Ei mitää normista poikkeevaa, paitti minä, joka oli nukkunu kokonaista vitun viis tuntia viime yönä ja sitte kitannu hemmetisti kofeiinipitosia juomia. XD Olihan mulla tietyissä väleissä omaa kivaa, mut niin oli kyl Sannallakin (sekin oli nukkunu vaan 5 tuntia XD). Mä olin vähän lag Vesan tunneilla, koko aika jos se kysy jotain, ni mä olin hetken päästä et "ai mitä sä kysyit?" Huoh @ at me. :'D Opettelen joskus meneen ajallaan nukkumaan, mut se ei taida ihan lähipäivinä onnistua kuitenkaa. XD

Ja no, kivaa oli kyl se, et päästiin kolmelta. Ei-niin-kivaa oli se, mitä me jouduttiin kärsimään ennen sitä. Ennen kahen taukoa Vesa ilmotti meille et me mennään teorialuokkaan tunniks ja päästään sit kotiin, et meillä on joku luento tms siellä. Oltiin silleen, no joo, ei pääse dataan mut ei voi mitään. Mut voi vittuku se sano sen, et keitä muita sinne tulee.......... Saatana mä olin ratketa liitoksistani, et vittu meidän luokka ja sitte ne vitun helvetin saatananmoiset kermaperseet samassa, pienessä luokassa. "Tiukkaa tulee, meette vaikka sylikkäin istumaan". Näin se Vesa vitsaili. Harmi vaan, että mä en tosiaankaan tajunnu vitsiä. 

Jostain "kumman" syystä jätkät käänty heti kattomaan mua, ku ne kuuli et A-luokka tulee kans sinne. Onks mulla joku maine kenties niihin kermaperseisiin liittyen? Muutenki olin käydä niiden kurkkuun kiinni siin välkän loppuvaiheessa ku venailtiin et se luennoitsija wutever tulee paikalle. Ne yritti kovinkin hienosti vittuilla meille imitoimalla meitä ja kattomalla meitä pitkään - voi kuule, saanko mä kiltti survoa oikeesti jotain vitun piikikästä teidän kurkusta alas? Saatana, että voi ihmislapsella keittää jonku aiheen suhteen. Ykski vitun vammanen imitaatio vielä, ni mä aukasen sanasen arkkuni, enkä sulje sitä hetkeen. Haistakaa te saatanan kermaperseet vittu.

Ei kommentteja: