perjantai 21. elokuuta 2009

Hups.

Oon ollu hieman laiska tän blogin kanssa viime aikoina - mä voisin yrittää petrata nyt hieman, kerta nyt kuitenki mulla on jotain kerrottavaa ainaki arkipäivinä ku koulut on alkanu. 

No ainaki tää kouluaamu oli... mielenkiintonen. Menin iha normisti pyörällä kouluun ja parkkeerasin mun upeen, 21-vuotiaan pyöräni siihe telineeseen. Ihmettelin sit et mitä hemmettiä popula oikeen seisoo siin viereisel parkkipaikal isoina lösseinä väljästi. Olin aluks et no joo, hassama, en mä mee tonne kattoon, mut sitte ku kävelin pääovien suuntaan, ni huomasin et siinä autotiellä siin puutavarakaupan ja huoltoaseman välissä on joku tyyppi maassa ja vieres skootteri nurin. Eiku takapakkia ja äkkii tivaan Jollelta et mitä vittua, kerta se siinä seisoksi.

Siin oli joku kai sit vetäny lahjakkaasti ryssät tms, koska Jolle oli kuulemma ehtiny kuulla aivan saatanallista kivunhuutoa ku se oli tullu kouluun. Se oli nähny kans sen ilmalennon, mutta ei sitä miks niin kävi. Et me vaan arvuuteltiin mitä siin on käyny. Siin oli paikal jo ambulanssi ja hieman sen jälkee ku oli tullu ite pällisteleen sitä kans, ni paloauto kurvas siihen. Vikana tuli sit kytät. Kuulemma ne tyypit jotka oli ollu sil kylmäasemal siin vieres oli kai soittanu sit hätänumeroon. Se tyyppi siin maas ei kuulemma päässy ulos, mut jos se tosiaan on huutanu ku teurastettava sika, ni en kyl ihmettele.

Sit me viel jauhettiin siit jutust tunnin alussaki - Veepee kerto, että ne oli paareilla nostanu jotain muijaa siitä maasta ambulanssiin ku se oli ite menny siitä ohi. Me oltiin luultu, et se oli joku jätkä joka siin oli nurin vetässy, mut muija sit kai ku Jeri sano et se oli kans nähny jonku akan. Et oli ainaki mielenkiintonen aamu jos ei muuta. Harmittaa vaa hieman etten tajunnu lähtee aikasemmin kouluun, ni oisin ehkä saanu nähä enemmän. Tarkotus tosiaan ei oo mässäillä sen tyypin onnettomuudella, mutta mua vaan kiinnostaa mitä päin se ajo et se lens. Skootteri oli jätkien mukaan (siis meidän luokan Arton ja kaiketin Miikan?) entinen.

Siinä kai se mielenkiintosin osuus - ketään ei varmaan ton jälkeen enää kiinnosta lukee kuin mä hermostuin johonki niinki yksinkertaseen ohjelmaan ku Excel vikoilla tunneilla, joten mä jätän sen raivoamistarinan kertomatta. :'D

PS. Mun biisiboikotti feilas n. 7 minsaa sitte. XD

Ei kommentteja: